Friday, August 29, 2008

Suka Duka Kehidupan.....


Alhamdulillah...dpt jgk aku update blog aku nih atas prmintaan..hu5
hmm,bru diizinkan ALLAH,nak wat cmnerkn...prncangan dh lame,tp takder mase...
hmm,29 ogos 2008...genap 9 bulan 15 hari aku mninggalkn bumi MTS...
dimana bumi yg akan melahirkan generasi Huffaz di mase akan dtg insyaALLAH...
huh,keadaan yg amat trseksa...walaupon aku bahagia jgk kt bumi baru ni...hatiku tetap mngingati mu MTS...waaaa!!!!..sedeynyer...cmner ek khidupan korg kt mts ya ayyuhal hafizin....
blog ini ku ujudkn especially utk korg kgkwn aku....ingin ku ungkapkn dlm ni utk kenangan sepnjang hayatku....buat insan2 yg kusayangi...Azizi(gg),hamdi(medi),ahmad(amad), muhamin(min),naqi,zahid,iqbal(keba),dzul...kenangan di Sakan B 04 takkan ku lupakan...
gg,keba,tehi rosli,fahmi f2,quwe f2...korg yg sntiasa mndampingi ku...takkan ku lupakan knangan ngn korg 07...darwish,ammar,abdillah...thanx antum sntiasa mnjadi contoh trbaik utk ana... sebenarnyer ader lg nak sebut...tp 60 org dlm 1st batch mts ni trlalu ramai utk kucatatkn...
mamat,kwn ku yg plg brjasa..tak ku lupa jgk...kgkwn baru aku di bumi al-amin ni...
abg sarep al-keramaty,asif,halim,mirol,mamad,salman...thanks sentiasa mmberi smangat kpd diri yg hina ini tatkala diriku ini hmpir rebah mnyembah bumi...tnpa korg,takkan wujud cinta kpd dakwah dlm diriku...diriku ini trlalu lemah di hadapan ALLAH,sntiasa mginginkan supprot...hakikatnye,sume dtg dr ALLAH....Yang Maha Pengatur kehidupan hamba2NYA...
Ya ALLAH,kami diserang,dihimpit dari segenap penjuru dalam menegakkan agamaMU...
Sesungguhnya kami tidak berdaya Ya ALLAH tnpa bntuanMU..Maka kami berserah padaMU utk membantu kami menegakkn agamaMU...perkenan kan doa kami ini ya ALLAH Ya Rahman Ya Rahim....

No comments: